شهيد مسلم سرلك : دين محمد بر پا نمي گردد مگر با مرگ من ، پس اي شمشيرها مرا دريابيد . ملت ايران بايد بدانند كه من اعتقاد كامل به مكتب اسلام محمدي پابه عرصه ي ميدان گذاشتم .

شهيد رضا عباسي بنه : حال كه با دعاي امام زمان (عج) و رهبر كبير انقلاب اسلامي ، اين انقلاب به ما هديه شده  برماست كه زن و مرد و پير و جوان در حفظ و تداوم آن بكوشيم تا به ياري حق تعالي آن را به انقلاب حضرت مهدي (عج) متصل كنيم .

شهيد عليداد عبدالرحماني : خدايا عاشقت هستم عاشق رويت عاشق درگاهت ، دوست دارم هر تكه اي از بدن گناهكارم به جاي نامعلومي بيفتد تا بتوانم از روح پاك و تازه متولد شوم .

شهيد قباد بياباني : با كساني كه حق مردم را مي خورند و رياست طلبي ميكنند مبارزه كنيد و از ريا بپرهيزيد كه زحمات شمارا به هدر مي دهد .

شهيد جانعلي جاري :  من خودم از آقا و سرور خودم حسين (ع) درس مبارزه و جهاد و درس شهادت را ياد گرفتم من آموختم كه زندگي مادي ، نكبت بار است و نبايد منتظر باشيم كه مرگ ما را فرا بگيرد بلكه ما بايد به سراغ مرگ برويم .

شهيد جان محمد جاري : دشمنان بدانند كه ما عاشقان شهادت تا نابودي كامل مزدوران آمريكايي از پاي نخواهيم نشست و از شهادت ما را باكي نيست شهادت را به آغوش مي كشيم و اين نقطه اوج آرزوي ماست .

شهيد هوشنگ عيسوند رحماني : ما محرومترين و مظلومترين و در عين حال سر بلندترين و والا ترين قوم روي زمين هستيم در هر كاري كه مي كنيد خدا را فراموش نكنيد و عملتان فقط براي رضاي خدا باشد .

شهيد بهرام عيسوند رحماني :  شهيد بايد حسيني باشد و قلب و روحش براي خدا باشد و براي او تفكر كند .

شهيد عزيز سليماني : خدايا  خودت اين قوت و توانايي را به من بده تا بتوانم آن وظيفه اي كه بر عهده خويش دارم در راه رضاي تو و حفاظت از حريم ميهن انجام دهم .

شهيد جانمراد  زلقي : از برادران وخواهران مي خواهم نماز را سبك نشمارند .

شهيد پرويز  جعفري :  سعي تان در اين باشد كه تمامي كار هاي خوبتان فقط براي خداوند و در راه حق باشد .

شهيد سيد علي محمد عليرحيمي : من خود مشتاقانه راه خدا را دنبال كردم كه خداوند ياري دهنده ي راه خودش است و من خودم عشق به خدا بستم كه خداوند بهترين معشوق مي باشد .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








برچسب ها :